INGET NI VILL VETA (1)

JAG VET
-
Att denna blogg inte handlar så mycket om var jag gör om dagarna (Ni är nog inte så intresserade att veta vad jag åt till frukost.. men om ni är det, så åt jag:
* Ett skivat äpple
* Blåbär & Hallon
* Lätt-fil
*Bovete mix
* Ekologiska havrefras
* Mandlar
*Två knäckebröd med ost med pepparotssmak!
Jag hade en riknande diskution i skolan idag, och min käre vän Freja visade stort intresse för mina frukost, YES!)
Men vad jag har lärt, förstått och UPPLEVT så mår jag mycket bättre av att äta en stor, stadig och nyttig frukost!

- Men, jag känner alltså att ni borde veta en sak med mig. Jag får väldigt torra ben på vintern! Jag löser detta problem genom att smörja in mina ben med..
Fungerar, minsann!

Jag ber om ursäkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0